top of page

Ensimmäinen luukku aukeaa!

Toby Tobster AKA komein kissa maailmassa

Me päätettiin tänään aivan extempore pistää pystyyn oma joulukalenteri! Homma toimii niin, että vuoropäivinä postataan tänne blogiin milloin mistäkin omaan elämään ja itseen liittyvästä aiheesta. Random faktat toimivat nyt kevyenä aloitusaiheena! Olkaa hyvät:

24 RANDOM FAKTAA MIASTA

  1. Luominen on elämässä tärkeintä mulle

  2. Mun vasemman tissin alla lukee tikkukirjaimilla vapaus, koska vapaus on tärkeintä maailmassa

  3. Kuluva vuosi on ollut yksi elämäni rankimmista vuosista, mutta samalla myös yksi antoisimmista

  4. En pelkää näyttää tunteita, mutta en osaa puhua niistä, joten kirjoitan runoja ja teen runosarjakuvia

  5. Mulla alkoi menkat ihan yllättäen tänään ja itkin tunnin sikiöasennossa sängyssä kipujen vuoksi

  6. Kaipaan mun kissanpoikia ja näin heistä unta viime viikolla

  7. Brittiläinen lyhytkarva on mun lempikissarotu

  8. Valitsen viinin etiketin perusteella

  9. Mun on vaikea olla huutamatta ja puhumatta päälle, jos innostun ja tiedän paljon aiheesta

  10. Teen (todistetustin ja tunnetustin) parhaita vegaanisia juustokakkuja

  11. Mulla on aina välillä leipomiskausia, jolloin leivon lähes päivittäin

  12. Toimin puheenjohtajana Pispalan Vapaat Taiteilijat yhdistyksessä ja olen yksi sen perustajajäsenistä

  13. Kannan aina mukanani vähintään kahta vihkoa, toinen on kirjoittamista varten ja toinen piirtämistä

  14. Uskon vakaastin kaiken olevan mahdollista

  15. Omistan melko paljon uskonnollista taidetta ollakseni ihminen, jolla ei ole uskonnollista vakaumusta

  16. Seksiklupin kuvaaminen on mulle todella terapeuttista ja ollaan puhuttu tästä Minnin kaa, miten kuvausten jälkeen jää väkisinkin kelaileen juttuja mistä puhuttiin

  17. On aivan ehdottoman ihanaa kun ihmiset tulee kertomaan meille, et hei mä katson seksiklupia ja mitä mieltä ovat! Ette tiedäkkään, miten hyvä fiilis siitä tulee!

  18. Tykkään matkustaa ja roadtripit vasta parhautta onkin!

  19. Teen tarot-tulkintoja ja työskentelinkin hetken aikaa ennustajana

  20. Olen muuttanut useastin elämäni aikana, joten aloilleen asettuminen tuntuu pelottavalta

  21. Innostuin keväällä stick n poke tatuointien teosta

  22. Pyrin kasvattamaan ymmärrystä ja kohtaamaan pelkoni

  23. Vietän sänkyelämää eli kirjoitan, piirrän, syön, katson leffoja, luen ja olen 80% kotonaoloajastani sängyssä (tää on luultavastin masennus- ja ahdistuskausien tuoma taito)

  24. Menen tänään katsomaan Ihmeotukset leffan ihmeellisen ihanan otuksen kanssa ja sisäinen lapseni kiljuu onnesta, koska kaikki mikä liittyy Harry Potteriin on parasta!!!

(Kuvassa Toby Tobster rakas harmaa pappa, jota ikävöin)


Kaikki julkaisut
Uusimmat julkaisut
Hakusanat
No tags yet.
bottom of page