top of page

Itsensäpaljastelijat somessa


Lähes jokaiselle naispuoliselle ystävälleni on lähetetty peniskuvia Snapchatissa. En voinut ensin uskoa, koska itse en ollut koskaan sellaisia saanut - kunnes pari päivää sitten sain kahdelta eri tuntemattomalta henkilöltä niitä.

Ensimmäinen tyyppi lähetti suoraan kuvan erektiossa olevasta peniksestään. Aikaa minulle oli annettu täydet kymmenen sekuntia katsella tätä alaviistosta otettua kuvaa. Siristin silmiäni ja pääni kallistui laidalta toiselle kuin hämmentyneellä koiranpennulla. En tiennyt miten reagoida. Ehkä nuorempana minulle olisi tullut jollain tapaa huijattu olo, että toinen sai minut avaamaan kuvan, jota en olisi halunnut nähdä. Nyt minua vain huvitti. Mitä tuohon pitäisi vastata? Olen elämäni aikana nähnyt aika paljon peniksiä ja tämä yksilö ei varsinaisesti säväyttänyt yhtään. Jätin vastaamatta ja estin henkilön.

Toinen henkilö antoi minulle ensin varoituksen: "haluuks nähä mun munan?" Olin juuri herännyt ja ennen aamukahvia en ole valmis tekemään tuollaisia päätöksiä.

Minä: Miks?

Tyyppi: Se on 20cm

M: 😂😂😂😂😂 voi sua

T: Mitää 😕

M: Sun elämässäs ei näytä olevan hirveästi sisältöä kun käyt esittelemässä tuntemattomille housujesi sisältöä

T: Oon vaan sika kiima sja katoin et sä oot sexy

Mistä ikinä tämä henkilö olikaan minut löytänyt (todennäköisesti Instagram) hän varmaan myös näki sen, että minulla on poikaystävä. Mutta ehkä juuri tästä onkin kyse: itsensäpaljastelijat ovat löytäneet uuden tavan esitellä itseään. Ihan nerokasta, sillä somen avulla voit harrastaa tätä toimintaa missä ikinä haluatkin ja valita uhriksesi kenet tahansa!

Reilu vuosi sitten eräs jätkä lähetteli minulle peniksestään kuvia ja olimme sopineet siitä, minäkin lähettelin itsestäni kuvia hänelle. Ja tämä oli erityisen seksikästä ja kiihottavaa. Suosittelisin kokeilemaan tätä vaihtoehtoa. Sitä voi harrastaa sinkut kuin parisuhteessakin olevat, kunhan asiasta on sovittu ja molemmat voivat luottaa toisiinsa. Mikään ei ole niin lapsellista kuin suutuspäissään lähettää toisen henkiläkohtaisia kuvia eteenpäin. Oikein käytettynä seksikkäiden kuvien lähettely toiselle toimii hyvänä esileikkinä, voi piristää parisuhdetta ja kohottaa itsetuntoa!

Pienenä vinkkinä kuitenkin: minua (henkilökohtaisesti) ei kiinnosta onko sinulla viiden sentin vai se kahdenkymmenen sentin muna. Muna on muna eikä muuksi muutu. Pidä se housuissasi.

Terkuin,

Minni

Kaikki julkaisut
Uusimmat julkaisut
Hakusanat
No tags yet.
bottom of page